Včelí stráž - "Děláme do včel"

DISKUZE, PŘIPOMÍNKY, RADY A NÁMĚTY

Zde můžete psát svoje dotazy, postřehy, připomínky, náměty, rady a zkušenosti. Obsah je necenzurován a každý pisatel si za něj nese svou vlastní odpovědnost. Vulgární obsah bude vymazán.

Diskusní téma: DISKUZE, PŘIPOMÍNKY, RADY, TYPY A NÁMĚTY

Datum 29.11.2016
Vložil Jaroslav
Titulek Thymovar

Thymovar se mi také velice dobře osvědčil.

Datum 26.02.2017
Vložil Lavík M
Titulek Re: Thymovar

Též máme výbornou zkušenost s přípravkem Thymovar. Rozhodně doporučuju.

Datum 29.04.2017
Vložil Tamašík
Titulek Re: Re: Thymovar

S thymovarem máme jen bezvadné zkušenosti. Zabral výborně, jsem moc spokojená.

Datum 09.06.2017
Vložil karel
Titulek Re: Re: Thymovar

zásadně žádné jedy pod názvem "léky" do úlů již řadu roků nedávám a nemám o nic horší vzorky jako jiní, trávící včely různými jedy a kyselinami, následně obsaženými i v medu, prodávaném jako "zdravý "!

Datum 02.01.2016
Vložil Alena
Titulek Rámková míra 39*17

Máte zkušenosti s touto rámkovou mírou? Prosím podělte se s nimi. Láká mě nižší váha nástavků a tudíž snazší obslužnost a nemusím kupovat nový medomet.

Datum 28.05.2015
Vložil Kaja 11
Titulek Varroáza

Jako zkušený včelař i já se setkal s varroázou. Doporučuju vyzkoušet Thymovar, protože se mi osvědčil při boji.

Datum 12.06.2015
Vložil E14
Titulek Re: Varroáza

Ano Thymovar je kvalitní léčivo, které je vhodné na varroázu. Sám s ním mám také zkušenost.

Datum 19.07.2015
Vložil Black
Titulek Re: Varroáza

Taky mám podobnou zkušenost jako Kaja 11. Dost jsem si rozmýšlel, zda kupovat Thymovar, a tak jsem zavolal známému, co včelaří a ten mi jednoznačně potvrdil, že má vysoké účinky. Tak jsem ho také vyzkoušel a můžu říct, že je výborný.

Datum 27.08.2015
Vložil Marek5
Titulek Re: Varroáza

Taktéž mám dobrou zkušenost s Thymovarem. Moc dobré a kvalitní léčivo. Doporučuju.

Datum 29.09.2015
Vložil František Černý
Titulek Re: Varroáza

Tak už mám thymovar objednaný, tak doufám, že bude účinkovat. Určitě se ozvu s hodnocením.

 

© 2008 Všechna práva vyhrazena - VČELÍ STRÁŽ při ČSV o.s.

Vytvořeno službou Webnode

In-počasí